Pavel Kevin Mertin

Žádný učený z nebe nespadl,ale blbce jakoby shazovali pořád...

12. 06. 2013 21:20:17
Nikdy jsem netvrdil,že jsem sežral všechnu moudrost světa a na žádnou formu vyššího vzdělání,ani žádný doklad nemám ...

Ve škole jsem se učil jen převážně to tlustě vytištěné,jelikož to bylo to důležité,potom co mě opravdu osobně zajímalo a dokonce jsem určitý druh učiva naprosto ignoroval,jelikož jsem už tehdy věděl,že ho nebudu v budoucnu vůbec potřebovat a před těmito hodinami,jsem radši dával přednost záškoláctví,které jsem už tehdy chápal jako určitý druh dobrodružství,ve kterém jsem začínal poznávat opravdu reálný svět a chování lidí,které mě zajímalo už od mala...

Jestli jsem se tedy z něčeho učil a učím,tak na základě instinktu,mého vrozeného zájmu o určitou věc,jakého si druhu a formy přirozené,vrozené inteligence a v poslední řadě,se učím a snažím se získat informace o případném aktuálním osobním problému,nebo problému ve společnosti ...

Píši tak proto,že i když já jsem v podstatě papírově člověk neučený,tak to ještě neznamená,že se ohledně čehokoliv,nemohu zvláště v dnešní době,která nabízí díky zejména elektronickým technologiím informace všeho druhu,z vlastní iniciativy se přiučit,informovat se a na základě těchto nově nabytých znalostí,objektivně hodnotit věci a situace ...

Já bych doporučoval mnohým z vás,aby jste se nebáli sáhnou i po základech odborné literatury,jejíchž základy vám mohou významně přispět k mnohým řešením ve vašem životě ...

Nemůžu si pomoct,ale některý názory jsou tak slaboduchý a primitivní,že pak se ani člověk nemůže divit,že to v řadě společenských věcech u nás,vypadá tak jak vypadá ...

V žádném případě nechci urážet ničí inteligenci a ego ,ale dejte si ruku na srdce v tom smyslu,jestli v hodnocení řady problémů např z politiky,nebo mezilidských vztahů,máte opravdu ty potřebné,alespon základní odborné znalosti ...

Totiž v případě že ne,tak se prosím vás nestydte sami před sebou,nebudte líní si alespon ty základy vyhledat a přečíst a ten rychlokurz si v tom či onom směru udělejte ...

Určitě se v žádné směru neposunete dál v hospodě u piva,kde se problémy řeší jen dočasně v daném čase :) a kde si ve většině případech dnes už jen lidi modně předhánějí,kdo je na tom hůř ...

Po tomto minimu,pak možná ten svět a to okolí,taky uvidíte jinak a otevřou se vám víc oči ...

Totiž jestliže tu máme nějaký problém celospolečenský,který se proplétá s politikou,která řídí naše životy,tak proč se jen tak po očku nepodívat na základní učivo sociálních a politických věd ???

Možná pak i v těch hospodách,pak budou opravdu lidé,co alespon částečně budou vědět,o čem opravdu mluví,budou ignorovat řadu mnoha manipulací,které se z nich z TV prostřednictvím zpráv valí a jejich myšlení a slovník,se i obohatí o pár dalších slov,než komunisti,Klaus,ty vole,ty krávo,zaplatim,nebo mi to napiš a čau zejtra ...

Mnoho toho pramení od osobního vzdělání a osobnostního růstu a jsem toho názoru,že máme v tomto jako společnost velké rezervy a to bez rozdílu profesního vzdělání ...

Vše dobré ...

PKM :)

Autor: Pavel Kevin Mertin | karma: 11.72 | přečteno: 972 ×
Poslední články autora